Beauty | Lush Lipscrub Mint Julips

maandag 2 december 2013


Al vaak had ik anderen lyrisch horen praten over de lipscrubs van Lush. Aangezien ik de koningin van de droge/gescheurde/kapotte lippen ben werd en tijd om dit wondermiddel een keer te gaan testen.


Ik ben niet heel fanatiek met lippenbalsem en zeker in de winter zitten mijn lippen onder de velletjes. Deze velletjes bijt ik er af met mijn tanden, auw, bloed en lelijk.

Voor mensen zoals ik, en mensen die gewoon zachte lippen willen is er deze heerlijke lipscrub.
Lush heeft verschillende lipscrubs, mijn variant smaakt naar mint en een toefje chocolade.

Je wrijft met je vinger een beetje scrub over je lippen, niet te hard wrijven maar rustig een beetje masseren. Hierna lik je de scrub van je lippen af, in mijn geval jummie!

Voila! Zachte lippen zijn een feit. Ik vind het altijd fijn om na de lipscrub een lippenbalsem te gebruiken. Maar als ik dan toch bezig ben wil ik het goed doen hihi.

Kortom; Ik vind dit product echt een toevoeging, zeker in de winter. Alle velletjes verdwijnen nooit met alleen lippenbalsem en zo dus wel. Ook niet onbelangrijk, je doet ontzettend lang met een potje. Ik ben fan:)

Je koopt een lipscrub bij Lush voor €9,65.

Wat vinden jullie fijne producten van Lush?

13 opmerkingen:

  1. Klinkt goed! &wat heb je een leuke blog. Ik volg je vanaf nu via bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb 'm ook, maar dan de roze variant! Super product.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt mij een fijne scrub, alleen moet die andere even opmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind ze altijd heerlijk ruiken maar vind ongeveer 10 euro best duur voor zo'n potje
    xJasmijn - www.waitforthedream.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kocht er ooit ééntje met aardbei smaak..!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga hem denk halen, me lippen zijn zo droog in de winter, en is altijd handig een lipscrub! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind alleen de prijs altijd zo hoog van lush
    als ze dat allemaal 2 euro naar beneden doen is het
    alweer iets leuker.. nog eval prijzig maar leuk prijzig voor
    een goed product..

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ze zijn niet goedkoop inderdaad maar ik vind het het geld wel waard, zeker als je af en toe wat koopt!

      Verwijderen
  8. Ik vind tot nu toe al mijn producten van Lush fijn! Ik heb zelf de bubblegum lipscrub en die is zo fijn. Deze klinkt ook erg goed! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt heel goed, ik ben benieuwd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit producten van Lush geprobeerd hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!