Life | Instadiary: November

zaterdag 30 november 2013



November is alweer voorbij, wat gaat de tijd toch snel! Weer een overzichtje van mijn Instagram account. Als je me wilt volgen kan dat via deze link: http://instagram.com/miraennen
Lees verder om de foto's te bekijken!

Wat hebben jullie deze maand gedaan?

Eindelijk tijd voor een bezoekje aan Artis! Het verslag vind je hier.

Geen maand zonder foto's van Cassie natuurlijk!

Mijn eerste selfie zonder krulspelden of rare gezichtsmaskers.

We hebben de Ikea flink leeg gekocht en mooie foto's gemaakt. Alle foto's vind je hier.

Josje groeit echt heel hard, gelukkig is ze nog steeds even lief. Nu heeft ze helaas blaasontsteking, zo zielig.

Deze maand ontdekte ik het nieuwe merk BE Creative. De review van deze lippenstift vind je hier.

Druk geweest met school deze maand, mijn agenda maakt me iedere dag weer blij!

Deze fijne panty kocht ik bij H&M, de pantervlekjes zorgen dat ie nét iets warmer is dan andere panty's. Hebben?

Deze maand begon met het familieweekend, waar ik deze prachtige vlinder "tattoo" kreeg.

2 opmerkingen:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!