Life | Artis

dinsdag 12 november 2013



Ik hou ontzettend van dierentuinen maar was schandalig genoeg nog nooit in Artis geweest. Tijd voor een uitstapje dus. Het park zelf viel me een beetje tegen in vergelijking met andere dierentuinen. Wel is alle extra informatie interessant en is het aquariumgebouw ontzettend mooi!

Wel bijzonder als je er over nadenkt dat Artis meer dan 100 jaar geleden als tuin begonnen is en nu nog steeds bestaat. Uiteraard heb ik weer veel foto's gemaakt!

Zijn jullie wel eens in Artis geweest? En delen jullie mijn mening?

 









7 opmerkingen:

  1. Erg mooie foto's heb je gemaakt! Ik ben wel eens in Artis geweest maar dat is best wel lang geleden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt. Ik ben ook weleens in Artis geweest maar dat was al super lang geleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's!! Ik ben lang geleden een keer naar Artis geweest, maar daar weet ik niet zo veel meer van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Uiteraard ben ik ook wel eens in Artis geweest. En ja in vergelijking met andere dierentuinen zijn er veel mooiere dierentuinen. Ik heb ze nog niet allemaal gezien, maar mijn favoriet: Amersfoort

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's
    Ik ben ook wel eens in Artis geweest, toen ik bij mijn tante was!
    Mijn favoriet blijft toch echt burgers zoo :D

    xJasmijn - www.waitforthedream.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie foto's! dieren zijn altijd leuk voor een fotoshoot haha. ikzelf ben nog nooit in Artis geweest aangezien ik van Belgiƫ ben :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!