Body | Lush Sleepy Bodylotion

woensdag 1 november 2017


Ineens zag ik dit product rondgaan op internet, het leek plotseling erg populair te zijn en, ondanks dat ik goed op de hoogte ben van de collecties van Lush, had ik er nog nooit van gehoord. Niet alleen ruikt dit product naar Lavendel, een geur waar ik dol op ben, ook zou het je helpen om beter te slapen en door dat laatste werd het in korte tijd zo populair. Ik hoor bij het team eeuwige slechte slapers dus testte deze bodylotion met heel veel plezier uit.


¨Wat zul jij heerlijk slapen dankzij deze bodylotion met milde haverinfusie, kalmerende lavendel en vertrouwde, zoete tonka absolue. Fans van Twilight zullen de bloemige geur van Sleepy ongetwijfeld herkennen: het heeft wel iets weg van een zoete, warme drank. De romige Fair Trade cacaoboter en het delicate lavendelwater kalmeren, koelen en verzorgen je huid door en door. Masseer in op je huid voordat je je bed induikt. Vertrek nu zachtjes aan naar dromenland... Welterusten!¨

Aldus Lush. Zoals ik al zei ben ik dol op lavendel. Tonka heeft een vanille-achtige geur waar ik niet heel erg van hou, maar die in sommige combi's wel lekker is.


De geur is duidelijk lavendel maar heeft ook wat notigs en warms wat ik net een beetje te veel vind, de lavendel had wel wat meer gemogen. De bloemige en rustgevende lavendel in combinatie met het warme en kruidige zorgt wel voor een bijzondere combinatie en geen gewone standaard geur. Ik weet niet of iedereen deze geur lekker vindt, ik vind ´m lekker en kan het heel erg waarderen als een product echt een unieke geur heeft en echt opvalt ten opzichte van andere producten.

Qua werking is deze bodylotion lekker; hij maakt mijn huid zacht, zorgt voor een piepklein beetje shimmer en een mega zachte huid door de cacaoboter. De geur blijft lekker hangen en zorgt voor een fijn en, inderdaad, rustgevend gevoel.


En het belangrijkste, ben ik beter gaan slapen door deze bodylotion? Eigenlijk wel, en of dat een placebo effect is of dat de lavendel echt zo goed voor mij werkt weet ik niet. Ik heb me flink wat avonden lekker ingesmeerd voor het slapen gaan en sliep dan sneller in, piekerde minder en sliep lekker door. Toen ik een aantal avonden niet smeerde, sliep ik ook minder goed, het werkt voor mij dus goed, en als ik internet mag geloven ben ik niet de enige. Ik vind het daarnaast een heerlijke, gezellige geur die echt bij het seizoen past en fijn is om ´s avonds te gebruiken. Ik kan ´m je zeker aanraden, of het nou een placebo effect is of niet, het werkt in ieder geval wel. Je vind ´m bij Lush voor €11,95, je krijgt hiervoor 100ml.
Zou jij deze bodylotion willen proberen?

Lees ook:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!