Life | Strandfestival Zand

dinsdag 27 augustus 2013

Afgelopen weekend ging ik naar Zand met een paar vrienden en mijn vriend. Zand is een strandfestival dat al een aantal jaren gehouden wordt in Almere, dit was mijn 2e keer. Dit jaar traden onder andere Gers Pardoel, Acda & de Munnik en Blof op, zoals altijd sloot Guus Meeuwis het festival af. Ik ging voor een shirtje met kanten achterkant en een kort spijkerbroekje. Ik had Vans aan maar heb eigenlijk de hele dag op blote voeten gelopen:)

Superleuke muntjes!

Ik ben geen wijn- of bierdrinker dus vind het heel fijn dat ze tegenwoordig op veel festivals cocktails serveren!

Acda & de Munnik aan het spelen!

Jummie zuurstok!

Een reuzebierkrat! Helaas mocht je daar niet zomaar op:(

Doneer je slippers aan Zand!

Uitzicht vanuit het reuzenrad, druk !

Boven in het reuzenrad een kus hihi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!