Life | Plog: Efteling

zondag 18 augustus 2013

Vorige week waren Steef en ik allebei een dag vrij dus gingen we op zoek naar een leuk uitje, dit werd de Efteling!

Ik was de avond van te voren al zo enthousiast als een klein kind want het is zeker 10 jaar geleden dat ik daar voor het laatst geweest ben. Al het jeugdsentiment kwam in ieder geval weer naar boven.

We hebben echt een heerlijke dag gehad, het weer was super en het was niet heel druk. Zo leuk om attracties te zien als de Fata Morgana waar ik vroeger doodsbang voor was en natuurlijk hebben we ook nog een paar achtbaantjes meegepikt. Het leuke aan de Efteling vind ik dat het park gewoon ontzettend mooi is, alles is netjes afgewerkt en overal is aan gedacht. De "nieuwe" achtbaan "De Vliegende Hollander" was trouwens onze favoriet, wat een gaaf ding!

Deze romantische dag vol jeugdherinneringen sloten we af met een heerlijk pannenkoekendiner en de mooie watershow Aquanura.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!