Beauty | Catrice Volumizing Lip Booster & Shine Appeal Fluid Lipstick

donderdag 29 oktober 2015

Vandaag een review van 2 lipproducten van Catrice. Eerder deze week probeerde ik al 2 oogproducten, die bevielen niet enorm. Sinds Catrice de nieuwe producten en verpakkingen lanceerde had ik deze pareltjes al op het oog. Kunnen jullie ook al raden van welk product de lip booster een dupe is?


Ook al ben ik geen fan van glosses, de swatches bevallen me zo prima. Van de lipstick verwacht ik dat je 'm niet heel erg gaat zien op mijn lippen omdat mijn lippen bijna diezelfde kleur zijn. De lipbooster voelt wel heel erg dik en plakkerig aan en tintelt een beetje, hopelijk zorgt dat voor volume.


Bij dit product (€3,59) moest ik meteen aan de populaire variant van Dior denken, ik ben zo benieuwd of de kwaliteit overeenkomt! Catrice beloofd vollere lippen dankzij de aanwezige menthol, ook zou de lipstick fijne lijntjes moeten opvullen met als resultaat dat je lippen dus groter lijken.



Zie hier het resultaat, heel neutraal met een lichte roze glans. Hij tintel een klein beetje op de lippen maar dat vind ik juist wel een lekker gevoel. Ik heb het idee dat mijn lippen een klein beetje groter lijken maar een enorm verschil vind ik het niet. Ik heb ooit die van Dior geprobeerd en daar had ik meer het gevoel dat mijn lippen wat opzwollen, dat gevoel is nu helaas nergens te bekennen.


De Fluid Lipstick in de kleur "070 Better Make A Mauve" (€3,99). Dit is de verpakking waar ik echt verliefd op werd, zo mooi en strak, je zou bijna niet denken dat het van een budget merk is:) Dit product combineert de glans van een gloss met de intense kleur van een lipstick, de lippen worden gevoed en de kleur heeft een zachte finish. Nou snap ik zelf nog steeds het principe van een vloeibare lipstick niet, dat bestond toch al en het heette lipgloss?


 Zie hier op mijn lippen! Hij geeft mijn lippen net ietsje kleur en een beetje glans. De kleur is een stuk gepigmenteerder dan het hier lijkt, op de swatch zie je dat beter. De kleur ligt zo dicht bij die van mijn eigen kleur lippen dat je het gewoon niet echt ziet. Ik vind het wel mooi en neutraal maar vind het plakkerige gevoel van een gloss gewoon niet zo fijn.


Beide producten hebben een ontzettend fijne applicator en brengen makkelijk aan. Ze blijven niet grandioos zitten maar dat vind ik bij zo'n klein prijsje niet zo erg. Ik zal de lipstick zeker blijven gebruiken omdat ik dat effect mooi vind, de lip booster vind ik niet echt bijzonder verder. Ik ga zeker de lip booster van Dior nog een keer proberen dus laat vooral weten als jij daar ervaring mee hebt!

1 opmerking:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!