Body | Oriflame Happydisiac Woman Eau de Toilette

dinsdag 22 september 2015

Oriflame heeft weer een nieuwe geur! Nou word ik meestal sowieso wel blij van de producten van Oriflame maar dit keer is het product ook nog eens speciaal ontwikkeld om een glimlach op je gezicht te toveren! Dit parfum bevat ingrediënten die een tevreden gevoel opwekken, eens even kijken of ik daar iets van merk..

Leuk weetje; dit parfum werd mede ontwikkeld door Olivier Cresp, de man die ook het mega populaire "Angel" bedacht. In de geur zorgen aardbeien voor een groter concentratievermogen en alertheid. Jasmijn heeft een opbeurende en ontspannende werking en word in de aromatherapie vaak gebruikt als antidepressivum.

Een geurtje waar je blij van zou moeten worden dus!

Oh, ik word hier heel blij van! Hij is zoet maar niet té zoet, ook wel een beetje fruitig en bloemig, het doet mij enorm denken aan "Cherry in the air" van Escada. Zoals ik gewend ben van Oriflame blijft het parfum makkelijk een halve dag hangen, daarna verzwakt de geur en spray ik even bij.

Ik weet niet of het een placebo effect is of dat het de ingrediënten zijn, maar bij het ruiken van de geur moet ik toch echt even glimlachen:) Je vind 'm op de website van Oriflame, bij Oriflame adviseuses in jouw omgeving of bij geselecteerde verkooppunten, je betaalt dan €29 voor 50 ml.

1 opmerking:

  1. Dit is echt een hele lekkere geur, en de flacon is ook alweer zo mooi x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!