Blog | Win een Lush-cadeaubon!(GESLOTEN)

donderdag 3 september 2015

Ik vond het wel weer eens tijd voor een winactie! Omdat Lush nog steeds een van mijn favoriete merken is vond ik het leuk om een keer een cadeaubon weg te geven:)

Wat kun je winnen?
Een cadeaubon van Lush ter waarde van €25. De giftcard is in te wisselen bij alle Lush winkels in Nederland.

Wat moet je hier voor doen?
- Volg mij op Instagram, klik hier voor de link.
- Laat een reactie achter dat je mee doet. Laat hier in weten wat jij zou willen kopen van de cadeaubon én een geldig mailadres.

- Voor iedere extra follow krijg je een extra kans. Alle kanalen waarop je mij kunt volgen vind je rechts bij de grijze buttons, onder mijn profielfoto.

Overige voorwaarden
- Laat echt een geldig mailadres achter. Ook bij de vorige winactie was het zo dat ik winnaars niet kon bereiken, super jammer als je daardoor een prijs mis loopt.
- De winactie loop tot 30 september 22:00
- De winnaar krijgt in de eerste week van oktober bericht, mocht je niet binnen 3 werkdagen reageren, dan word er een andere winnaar gekozen.
- Je krijgt de cadeaubon per post thuisgestuurd, ik kan helaas niet instaan voor de risico's van het versturen per post maar doe dit natuurlijk zo veilig mogelijk:)

Veel succes!

41 opmerkingen:

  1. jeej! ik doe mee! Ik zou de bon bewaren voor iets van de kerstcollectie en een masker:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik doe mee. Ik volg je op instagram (debbiefaber1982)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik doe mee. Ik volg je op instagram (debbiefaber1982)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk, ik zou als ik zou winnen een nieuwe pot big halen en heerlijke karma kream.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe mee!! Ik zou de bon bewaren voor als de kerstcollectie uit komt mijn email is verhalenvan-melissabal@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke actie, doe graag mee! Ik zou sowieso een nieuwe Tea tree water halen! :)

    rock_starss@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supersuper leuke winactie,, ik wil meedoen!!! Aangezien ik douchegels en zeep in overvloed heb schiet mijn aandacht gelijk naar de shampoo's die ze hebben, wat zou ik er daar graag eentje van uit willen proberen :D of toch een lekkere scrub,hmmm...-- jinnie_93@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lang geleden dat ik bij Lush geweest ben, dus ja, ik doe graag mee. Ik heb geen idee wat ik daar ga kopen, ik laat mij verrassen. Zoveel keus, zoveel heerlijke producten.. Mijn email: babs.casting.bdw@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als grote Lush lover doe ik heel graag mee :) Ik ben verslaafd aan hun bath bombs! Ik volgde je al op Instagram, maar nu ook via bloglovin en Facebook! Mijn email: lucasgriet@skynet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey,


    Leuke actie, ik doe graag mee want ik wil graag herbalism kopen en een shampoobar. Ik volg je op Facebook, bloglovin en instagram en je kan me bereiken via annelies.van.stevens@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik doe mee!
    ik zou zeker een heerlijke scrub en bodygel halen! Ik kan nog niet goed kiezen welke maar daar zal ik nu nog wel even de tijd voor hebben!
    Instagram; zowiezo_
    zoe2308@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lush! Dat lijkt me heerlijk! Ik heb daar nog nooit iets van gehad, dus ik zou allemaal kleine dingetjes kiezen om uit te proberen. Ik volg je op bloglovin, instagram, Twitter en pinterest. Moail is
    Sabrina at denklicht punt nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh heel erg leuk! Ik heb sinds twee weken mijn eerste lush product en ben er echt fan van, ben heel erg benieuwd naar de andere producten. Ik heb je overal gevolgd, heel leuk dat je dit als winactie doet! :-)

    Liefs! Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah super leuk, ik doe mee! Ik volg je ook op instagram, mn insta is @_beautylover_x . Als ik zou winnen ga ik dingentjes voor in bad kopen, van die bathboms enzo , super lekker zijn die dingen altijd want ik gebruik ze altijd als ik in bad ga. Ik hoop natuurlijk dat ik win. Mn email is myrthea2000@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. jeej, ik doe mee. Zelf kom ik af en toe voor mijn werk in Amsterdam, dus ik weet wat ik zou doen :) Ik ga duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw! Wat een superleuke winactie zeg! Daar wil ik wel heel erg graag aan meedoen! Ik volgde je al op Bloglovin en nu ook op Facebook en Instagram! Als ik zou winnen zou ik sowieso de tea tree water kopen en verder denk ik lekkere scrubs of iets anders voor onder de douche. Nu maar duimen! Mijn e-mailadres: glamtheday@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuk! Ik zou shampoobars kopen, lekkere maskertjes en ja, het liefst alles! ;) Ik volg je op Instagram, blogbynaomi. En ik volg je ook op alle andere sociaal media kanalen. Ik hoop met heel mijn hart dat ik win, dat zou ik onwijs leuk vinden! Ook zou ik van alle producten een review schrijven met een link naar je blog! Kan niet wachten tot de uitslag! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke actie! Ik maak graag kans & zou zo'n heerlijke bruisbal kopen.
    Ik volg je op alle social media xx Jolijn.
    Jolijndoelman@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ah wat een geweldige winactie! Ik zou zo graag zo'n heerlijke badbomb of die geweldige shower jelly. Ik volg je op instagram (beautyb_nl) en op facebook als extraatje!

    Mijn emailadres: celineklooster@live.nl

    Liefs, Celine.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk ik doe graag mee! Ik volg je op bloglovin en ik volg je al langere tijd op instagram. Ik zou een lekkere massagebar halen denk ik of juist bewaren voor de kerstcadeaus om weer op te besparen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe mee! Ik zou er een gezichtscreme voor kopen en een lipscrub (uiteraard bijbetalen, maar dit lijken me zulke fijne producten). Ik volg je op bloglovin en instagram. Mijn email: info @ invisiblecreations.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gaaf ik doe mee. Ik volg je ook op instagram luja23. Ik zou iets kopen van de kerst collectie zoals snow fairy.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe graag mee! Wat ik waarschijnlijk ga kopen als ik win: een van de gezichtsmaskers. Een tijdje geleden heb ik er eentje gekocht. Ik ben vervolgens wat nalatig geweest: toen ik het wilde gebruiken stond de schimmel er al in. Echt behoorlijk puur natuur dus.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Superleuke winactie! Ik ben heel erg fan van lush, alleen het is jammer genoeg niet altijd even betaalbaar voor mij... Als ik zou winnen zou ik direct de popcorn lip scrub kopen, die lijkt me zo fijn! Ook ben ik gek op de bath bombs van lush, ik hak ze altijd in stukken zodat ik vaker van kan genieten. Mijn e-mailadres is:

    E.hiem@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super leuk. Ik doe graag mee met de actie. Ik zou de shower kopen en karma zeep. I love karma��


    nvs_333@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oeh wat gaaf! Ik doe mee met je winactie! Ik zou het allerliefste nog is r&b kopen. Zo prijzig maar zo fijn spul voor in mijn krullende haar! En natuurlijk de showder lijkt me ook erg leuk om te gebruiken voor onder de douche. Emailadres:mwitteveen97@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh wat een leuke actie! Ik doe mee :) Ik volg je op alle channels! Ik zou denk ik gaan voor een lip scrub en een shampoo, die wil ik al zolang hebben.

    Liefs Marlijn
    atasteofvintage@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Eerst wil ik graag al mij love uitspreken naar je blog want wow die verdiend wel een gouden lijstje. Wat is die leuk zeg en ook zo mooi. Artikelen leuk en orgineel en dan nog over de foto's te spreken, prachtig. Je hele blog is een plaatje. Ik weet bijna wel zeker dat jij ooit enorm gaat worden net als Anna van NSMBL. Ik vind haar zo goed en leuk.

    En wat leuk zeg Lush wow. Ik heb altijd al iets van Lush willen hebben maar noop dat is niet voor mij weg gelecht helaas. Super balen hoor. Toen ik op vakantie was ben ik in elke Lush winkel geweest die ik zag alleen gewoon om even te ruiken en te kijken. Ik zat zo erg te twijfelen of ik een masker zou kopen maar helaas. Mijn geld zat er al aardig door heen (zoals gewoonlijk) en dan denk je misschien waarom heb je dan geen baan? Ik ben ten eerste 15 en dat is zo'n leeftijd dat je nog net niet een baantje kan vinden. Ik heb al zo vaak gesoliciteerd voor vakkenvullen maar nee, ik wordt echt nooit aangenomen. Maar oke ik heb ook geen tijd haha. Ik sport 3x per week, zit op het VWO waar ik 4 talen volg, twee profielen doe en een extra vak boven op mijn hele pakket om het nog makkelijker te maken, haha.

    Het lijkt me gewoon heerlijk om een keertje te winnen en dan zeker dit, ziet er echt zo leuk uit namelijk. Ik ben al helemaal aan het wegzwijmelen. Dikke kus Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke actie! Ik heb net tien minuten geleden mijn D-fluff Strawberry Scheerzeep opgemaakt, dus die zou ik zeker weer opnieuw kopen! Daarnaast vind ik de Skin Drink moisturizer altijd heel fijn in de herfst en winter!
    Ik volg je nu op bloglovin, facebook en instagram en je kunt mij bereiken op beautytricker@gmail.com!

    Liefs!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Huhh, ik zag deze winactie op facebook voorbij komen maar heb dit compleet gemist. I'm in, ik wil verschillende producten verkopen waaronder een reiniger en masker (weet de namen niet precies!). So, I'm in! info@lafemmefem.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Love Lush! maar deze bon gaat naar een vriendin die komend jaar gaat trouwen..zij en haar toekomstige man zijn helemaal gek op Lush, leuk extra pre-wedding kadootje :-D
    Ik volg je overal al een poosje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Deze winactie laat ik niet aan me voorbijgaan! Ik heb tot nu toe enkel nog maar haarproducten van Lush uitgeprobeerd, en ik ben eigenlijk ook heel benieuwd naar de huidverzorging die ze te bieden hebben. Deze bon zou natuurlijk heel goed van pas komen ;) Ik heb je gevolgd op Instagram, Facebook en Bloglovin'. Duimen maar!

    kerkhofsamber@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Jaaaa, ik doe heel erg graag mee en volg je op al je kanalen! Ik zou gaan voor de godiva en een reepje fun voor het vriendje ;)

    Liefs,

    Astrid
    av1989@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Als ik zou winnen, zou ik enkele leuke bathbombs kopen. En ik ben ook wel benieuwd naar de Tea Tree Water, dus dat zou ik er ook bij gooien in mijn winkelmandje. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Zo leuk! Ik zou de Dirty Deal Showder Powder kopen, die klinkt echt super!
    Mijn mailadres is liesvanaelst8 [@] gmail.com en ik volg je op instagram en bloglovin (liesvan88)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Super gaaf, ik ga je zeker volgen op Instagram en volgde je al via Bloglovin. Ik zou er de Lush BIG shampoo van kopen, want ik ben er nu mega gierig mee aan het doen omdat 'ie zo prijzig is, haha! vanierseliris[@]gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn naam op Instagram is @irisxvi trouwens. Vergeten erbij te zetten :)

      Verwijderen
  37. Hi! Wat een leuke winactie, Lush is zo'n fijne winkel! Van de bon zou ik de Dragon's Egg Bath Bomb kopen voor mijn zusje, want die wil ze al heel erg lang. Daarnaast zou ik natuurlijk ook nog wat fijne goodies voor mezelf shoppen, zoals de Lemony Flutter en de Tea Tree Water. Ik volg je op Instagram (mylifeaskarlijnnl) en Bloglovin'. Mijn e-mailadres is mylifeaskarlijn@hotmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik doe graag mee !
    Mijn email is naomidekkerr@gmail.com
    Ik volg je via bloglovin, instagram en facebook ! (naomi dekker)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!