Life | Ik ga naar Roemenië!

vrijdag 10 juli 2015

Nou is het op zich niet heel bijzonder om naar Roemenië af te reizen maar, ik ga toch best wat bijzonders doen. Vandaag vertel ik jullie wat ik precies ga doen én heb ik nog een klein verzoekje.

Over een paar weken vertrek ik met 4 andere vrijwilligers voor 2 weken naar Roemenië. Namens Stichting Wees een Lach gaan wij daar 2 weken optrekken met ongeveer 30 kinderen in een kindertehuis. De bedoeling van deze 2 weken zijn ontspanning en plezier maken. We gaan verschillende activiteiten met de kinderen doen en gaan pas tevreden naar huis als ze allemaal een leuke vakantie gehad hebben.

De kinderen hebben allemaal een verleden, ze zitten niet voor niks in een kindertehuis. Het kindertehuis zelf oogt luxe maar toch is er geen geld om de kinderen te voorzien van bijvoorbeeld melk en fruit. Gelukkig hebben ze kleding, een douche en een bed om in te slapen.

Mijn vliegticket en verblijf in Roemenië betaal ik zelf, de kosten voor de kinderen worden betaald vanuit de stichting en daarvoor heb ik jullie hulp nodig. Samen met de andere vrijwilligers ben ik hard mijn best aan het doen om geld te verzamelen en ik kon het natuurlijk niet laten om ook mij lezers even aan te spreken;)

Een donatie hoeft niet groot te zijn, iedere euro is er 1 en alle beetjes helpen:)
Als je wat bij wilt dragen dan kun je dat over maken naar NL61RABO0103226648 op naam van Stichting Wees een Lach. Vermeld even mijn naam want ik vind het wel leuk om te kijken wat er binnen komt;) Mocht je een bedrijf hebben of meer dan €60 willen doneren, door de ANBI status van de stichting zijn giften aftrekbaar van de belasting!

Als je wat doneert, laat het even weten in de comments dan kan ik je mijn eeuwige dankbaarheid tonen hihi. Mocht je nog vragen hebben of wat meer willen weten over het project en de stichting dan beantwoord ik die graag, ik wilde voorkomen dat dit een artikel van 6 kantjes werd;)
Ben jij wel eens in Roemenië geweest?

1 opmerking:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!