Stapelreview | Opgemaakt Maart 2018 met o.a. Lush, Batiste én een geweldige scrub!

donderdag 5 april 2018


Afgelopen maand gingen er flink wat producten doorheen. Niet omdat ik meer gebruikte dan anders, maar omdat ik wat restjes probeerde op te maken omdat mijn badkamer weer eens veel te vol stond. Dat opmaken lukte dus aardig en vandaag loop ik de producten even met jullie langs. Als er ooit een complete review over het product is verschenen op mijn site, dan kun je die lezen door op de naam van het product te klikken.


Tja, geweldig product vond ik dit. Ik ben dol op de geur van rozemarijn en de combinatie met het zoete vijg is echt een voltreffer. Shower foams vind ik altijd heerlijk luxe onder de douche en Etos huismerk valt zelden tegen!

Ook dit product zagen jullie al meerdere malen voorbij komen in mijn opgemaakt-artikelen. Batiste is voor mij absoluut de nummer 1 droogshampoo en deze variant is lekker zoet, maar subtiel.


Deze topcoat had ik al tijden is huis (de review is ook mega oud) en inmiddels heb ik een aantal potjes staan. Ik vind het een zeer prettige topcoat die mijn nagels wat dikker maakt, een mooie glans geeft en mijn lak beter laat zitten, aanrader!

Essie Leading Lady Nagellak €9,99
Nog zo´n fijn nagellak merk! Deze glitterende rode tint van Essie was één van mijn eerste lakjes van dit merk en ik heb ´m altijd met veel plezier gedragen. Hij begon inmiddels erg te klonteren, was bijna op en eigenlijk niet meer mooi aan te brengen. Met pijn in mijn hart gaat deze in de prullenbak maar er komt zeker een keer een nieuw potje!


Balea Klarendes Gesichts Wasser ca. €1
Dit tonic-achtige spul nam ik mee bij DM in Duitsland. Hij is vrij heftig en zeer verfrissend alleen voor mij net iets te heftig. Ik heb elke keer het idee gehad dat mijn huid na gebruik sneller vettig werd om wat te compenseren, hij lijkt dus een beetje uitdrogend. Verder voelde die wel altijd heerlijk fris en schoon dus opzich geen afrader, als je maar goed na smeert met crème. Toch zou ik een volgende keer niet meer voor deze variant gaan.

Guhl Sielberglanz &Pflege Masker €4,50
Ook dit product kocht ik in Duitsland, volgens mij ´issie ook gewoon in Nederland te koop bij de drogist. Het is een zilvershampoo in maskervorm en die is me prima bevallen. Ik vond ´m voor een masker toch wel aan de uitdrogende kant maar de warmte ging wel goed uit mijn haar. Sowieso wel een lekker product, toch zou ik ´m, nu ik de zilvershampoo van Schwarzkopf gebruik, niet nogmaals kopen.


Deze shampoo hersteld beschadigd en geblondeerd haar en beviel prima. Niet noemenswaardig goed, maar gewoon fijn in gebruik.

Dove Deodorant
Ik gebruik eigenlijk standaard de Invisible Dry deo van Dove omdat ik daar gedurende de dag een fris gevoel door heb. Soms neem ik een keer een andere variant mee zoals dit keer met perzik, die beviel ook prima. Ik gebruik eigenlijk al jaren dit soort deo´s van Dove en ben voorlopig niet van plan om over te stappen;).


Lush The Comforter Showergel €8,50/100gram
Ik heb een beetje een haat/liefde relatie met deze douchegel. Hij is erg zoet maar ook ¨bessis¨ en soms kon ik dat waarderen, soms was ik het even zat. Het is vast niet voor niks een mega populaire geur van Lush, maar ik zou ´m niet opnieuw kopen.

Misschien wel het 20e potje wat ik van dit masker op maak en ik beloof dat ik snel een keer de review zal vernieuwen! Ik ben groot fan van dit masker, mijn haar wordt er zacht en minder droog van en licht een beetje op, echt een topper!


Roos Coffee Scrub The Rose €17,95
Deze scrub zat ooit in de Healthbox geloof ik maar ik maakte er nooit een artikel over omdat ik de verpakking niet fotogeniek vond. Toen mijn huid na het stoppen met de pil op zijn ergst was, pakte ik deze scrub er bij en oh, wat was dat een verademing. De scrub is vrij hard en heftig, niet aan te raden op een gevoelig gezicht, maar laat ook een klein, zacht, olie-achtig laagje achter op je huid. Ondanks dat olie in combinatie met puistjes niet ideaal lijkt, knapte mijn huid enorm op van deze scrub en is het zeker één van mijn lievelings geworden. Je vind de webshop van Roos hier, daar kun je alles over het product lezen en de verschillende varianten bekijken.


Clinique Liquid Facial Soap €20/200ml
Ook met dit product heb ik een haat/liefde verhouding. Als ik het een tijdje niet heb gebruikt en veel last heb van onzuiverheden dan werkt dit als een trein. Echter na een week of twee lijkt de werking te verminderen en moet ik overstappen op een ander product. Ik koop hierdoor altijd een kleine verpakking omdat ik er erg lang mee doe.

Dr Organic Skin Clear Face Wash €9,99
Voor dit product geldt eigenlijk hetzelfde als voor bovenstaande, al vind ik deze van Dr Organic toch nog net wat fijner. Mijn huid reageert hier snel heel goed op en dat maakt het product voor mij zeer effectief. Toch lijkt de werking na een tijdje minder te worden en krijg ik in plaats van puistjes meer mee-eters. Fijn product dus, maar niet voor langer dan twee weken. Prijstechnisch zou ik dus voor deze gaan, en ik vind ´m net wat fijner.

Dat waren ze al weer! Best wel wat producten met een aantal hele fijne ontdekkingen en een paar gouwe ouwe zoals Marilyn die jullie hier regelmatig voorbij zien komen. Ook aankomende maand bewaar ik natuurlijk weer de spulletjes die ik op maak, mocht dit heel weinig zijn dan skip ik dit artikel een maandje en dan zien jullie me eind mei weer terug.
Ken jij producten die ik heb opgemaakt?

*In dit artikel zitten producten die ik heb gekregen.

2 opmerkingen:

  1. Ik ken heel veel producten, een paar staan zelfs ook bij mij in de lades. Leuk om te zien wat je hebt opgemaakt! Die Lush douche cream is vooral hemels.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!