Body | Lush Mother Of Pearl Bubbleroon

dinsdag 10 april 2018


Terwijl ik dit typ, ben ik nog een beetje rozig van het warme bad waar ik net uit kom stappen en hangt er een subtiel bloemig geurtje om me heen. Ik heb namelijk net één van de producten uit de Moederdagcollectie van Lush getest; deze gezellige en vooral prachtige macaron voor in bad.


Moederdag komt er alweer bijna aan en dat betekent dat Lush weer met een aantal tijdelijke producten is gekomen (nu al te koop!), ze waren zo lief om mij er een aantal op te sturen. Of ik alles in een review ga benoemen weet ik nog niet zeker, je zag alles wel al voorbij komen op Instagram en als ik iets gebruik dan deel ik dat uiteraard met jullie in mijn stories.

De Moederdagcollectie geeft me ergens altijd een beetje een sip gevoel, want doorgaans betekent dat dat Lush pas tegen Halloween weer met toffe tijdelijke producten komt. Kan iemand niet een petitie in het leven roepen waarin we stemmen voor een tijdelijke zomercollectie met zonvormige badbruisballen en zeepjes in de vorm van slippers?

Goed, de moederdagcollectie dus. Deze is vanaf vandaag verkrijgbaar en bevat een aantal leuke vernieuwende producten en dus ook deze geweldige macaron in drie verschillende varianten. 


Deze ¨Bubbleroon¨ werkt een beetje hetzelfde als een bubble bar; je verkruimelt ´m onder de lopende kraan boven je bad en krijgt dan bubbles. Ik gebruik ze nooit in één keer op maar doe er twee of drie keer mee, van deze heb ik net iets minder dan de helft gebruikt en ik had echt mega veel schuim wat ook niet meteen inzakte.

Lush belooft een opgewekt humeur door mimosa (reinigend en kalmerend), jasmijn en sinaasappelbloesem (verkwikkend). Ook zou je huid na gebruikt heerlijk zacht worden door de sheaboter in het midden.


Qua uiterlijk vind ik ´m geweldig; echt een plaatje om te zien en leuk om cadeau te doen. De andere varianten zijn rood (citrus/verfrissend) en paars (warm/kruidnagel) en passen op papier wat beter bij me qua geur.

Qua badwater zoals eigenlijk altijd bij bubble bars/bubbleroons geen spectaculair effect maar een mooie, diepe kleur, blauw in dit geval. Ik kies er bij dit soort producten voor om geen badfoto's te maken omdat dat veel gedoe is voor weinig toegevoegde waarde.


Qua geur valt ´ie me eigenlijk een klein beetje tegen, niet omdat ik de geur niet lekker vind maar omdat het in bad wel heel subtiel aan doet, waar je uiteraard ook van kunt houden. De geur is licht en bloemig en in bad echt heel licht aanwezig, nu ik dit in bed zit te typen ruik ik ´m wel wat sterker dan zonet in het water.

Ik hou wel van die heftige, soms zelfs hysterisch aanwezige, geuren van Lush en deze is voor mij net wat te veel op de achtergrond. Als je wel van een subtiele geur houdt en juist niet van dat aanwezige gedoe, dan wordt je hier heel gelukkig van.

Verder zoals bijna altijd een zacht huidje en een ontspannen gevoel na het badderen.


Ondanks het geweldige uiterlijk niet mijn nieuwe lievelings van Lush, toch ben ik wel benieuwd naar de andere twee varianten, zouden die ook zo subtiel zijn? Mocht je die hebben getest, laat dan vooral even een linkje achter in de reacties! Naast de Bubbleroons vind je nog 12 andere producten in de speciale collectie voor Moederdag, waaronder een fidgetspinner-geval, een naked showergel en een aantal prachtige zepen. De Bubbleroon ligt nu in de winkel, kost €6,95 en is (wat mij betreft) meerdere malen te gebruiken.
Heb jij al iets van de Moederdagcollectie geprobeerd?

ps. doe jij al mee met mijn winactie?

*Het product in deze review heb ik gekregen.

4 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk bedacht door Lush en wat ziet deze macaron voor in bad er prachtig uit, heel fotogeniek. Jammer dat je 'em zo zo vindt, mij lijkt ie wel ok maar houd ook van wat meer uitgesproken geuren. Maar alleen voor z'n uiterlijk zou ik 'em stiekem toch wel willen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa tof gedaan he! Ik zou die andere varianten ook wel willen omdat ze gewoon zo mooi zijn haha!

      Verwijderen
  2. Hmm, jammer dat de geur niet zo opvallend is. Als echte lushie heb ik liever alles té. Deze sla ik over, wel heel leuk vormgegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa ik hou ook wel van intense geuren, maar deze is zo prachtig!

      Verwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!