Body | Etos Rosemary Bath Oil

donderdag 22 maart 2018


Struinend door de mega Etos in Den Bosch viel mijn oog op een prachtig gestyled schap met daarin producten die ik nog niet kende. Ik zag donkere verpakkingen met daarop lavendel, eucalyptus en rozemarijn. In eerste instantie ging ik voor de producten met lavendel maar ik besloot toch nog even gauw de lijn met rozemarijn te ruiken. Ik was op slag verliefd op deze geur en naam de bad olie mee naar huis. Ik vertel jullie er graag wat meer over in dit artikel!


Enkele dagen na mijn aankoop stroomde er een persbericht mijn mailbox binnen waarin ik las dat Etos met een nieuwe aroma-lijn komt met daarin de drie eerder genoemde geuren. Lavendel werkt ontspannend, rozemarijn verkwikkend en eucalyptus stimulerend, voor zowel lichaam als geest.

Ik mag graag een ontspannend bad nemen maar heb niet altijd zin om helemaal rozig te worden van de lavendel (deze geur gebruik ik vaak in bad). De rozemarijn geur is één van mijn favorieten en ik merk dat het inderdaad verkwikkend werkt, redenen genoeg dus om een lekker bad te nemen.


De badolie bevat natuurlijke rozemarijn olie waardoor er een warme en krachtige geur te ruiken is die helpt bij vermoeidheid. Je bloedsomloop wordt geactiveerd en je krijgt een opgewekt gevoel met hernieuwde energie.

Je gebruikt de olie door een scheutje aan je bad toe te voegen terwijl het water nog stroomt, je krijgt dan een beetje schuim maar voornamelijk een zacht bad met een sterke geur. Na gebruik zeker even je bad goed uitspoelen want door de olie kan alles erg glad worden en een been breken is alles behalve stimulerend natuurlijk.


Heel veel schuim geeft dit product niet, maar het is dan ook een olie. Ik hou normaliter wel erg van schuim maar door deze geur ben ik de minpuntjes eigenlijk meteen vergeten. Ik vind het lastig om te omschrijven hoe rozemarijn ruikt; warm, kruidig maar toch ook een beetje fris en bloemig, ik vind het in elk geval een heerlijke geur.

Na het badderen voelt mijn huid zacht aan door de olie, een fijn extraatje. Ik ben zeker overtuigd van de werking van geuren, zeker als deze door etherische en pure oliën gecreëerd worden. Voor mij werkt deze geur zeker stimulerend en is het echt een bad wat ik neem als ik nog even aan de slag wil.

 

Een enorme aanrader, ik word hier fit van en geniet enorm van de geur, die dan ook het grootste pluspunt is wat mij betreft. Zoals we van Etos gewend zijn heeft ook dit product weer een klein prijsje; een flesje badolie van 100ml kost €3,79. In deze lijn heeft Etos ook nog een shower foam en een shower cream uitgebracht van alle producten, de lijn met lavendel heeft ook nog een scrub. leuke toevoeging aan het assortiment weer waar wat mij betreft wel meer geurlijnen aan toegevoegd mogen worden!
Hou jij van de geur van rozemarijn?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!