Beauty | Tony Moly Egg Pore Blackhead Steam Balm

zaterdag 12 november 2016


Mee-eters blijven een probleempje, behalve ze gewoon zelf weghalen heb ik nog niet echt producten gevonden (op het zwarte peel-off masker van Pilaten na) die deze zwarte krengen echt verminderen en/of weghalen. De afgelopen tijd gebruikte ik dit leuke ei van het Aziatische merk Tony Moly, die belooft mee-eters drastisch te verminderen.


Dit scrub/balsem achtige goedje stoomt je huid (de balsem warmt zichzelf op), zonder dat je dus echt stoomt, het resultaat is dat mee-eters verdwijnen en een zacht huidje achter blijft. De scrub is biologisch afbreekbaar, je vervuilt dus niet het milieu terwijl je gezicht glad en egaal probeert te krijgen. In het goedje vind je drie verschillende scrubdeeltjes die zich elk op een ander probleem richten; mee-eters, puistjes en dode huidcellen.


Volgens Tony is het een kwestie van smeren, wachten tot het na een minuut of 5 glanzend wit wordt en dan afwassen, verwarrend is wel dat het bij mij meteen wittig wordt, echter wordt het wel nóg meer witter na 5 minuten. Je poriën worden door de warme geopend zodat vuil, talg en andere zooi makkelijk te verwijderen is, het product is geschikt voor alle huidtypen.


Het product is allereerst geweldig verpakt, het goedje zelf doet luxe en professioneel aan, het warm gevoel op de huid versterkt dat. Mijn huid voelt (lang!) na gebruik heel erg zacht en mee-eters (vooral die rotdingen op je neusvleugels) verdwijnen echt. Ik ben groot fan van dit product maar, er is een maar, ik vind €20 heel erg veel geld voor het mini beetje wat je krijgt. Ik zou het volle geld niet voor die paar keer gebruiken betalen. Je vind dit en de andere eitjes van Tony Moly bij Sephora. Bij Amazon heb ik een eitje gevonden voor $9, deze lijkt net iets anders maar wat het verschil is, is onduidelijk, sowieso het formaat vermoed ik. Ook deze Nederlandse webshop verkoopt het eitje, je betaald daar €16,95.

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk, zo een verwarmend product. Ik heb van Lioele de Pore clean & tightening pack, die is ook zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw! zou deze graag willen proberen! wat een rotdingen zijn het toch, die mee-eters...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!