Life | Een grote verandering..

zaterdag 29 oktober 2016


Normaal ben ik niet echt van het delen van privé dingen op mijn blog, zeker niet als het vervelende privé dingen zijn. Omdat er al een tijdje wat veranderd is wat nu toch echt invloed op mijn site gaat hebben, wilde ik het toch maar met jullie delen.

Sinds een aantal maanden ben ik weer vrijgezel na een relatie van bijna 4 jaar. Ik voel me inmiddels gelukkig prima, het is allemaal enorm wennen maar ook goed zo maar, het brengt natuurlijk wel wat praktische dingen met zich mee. Zo moest ik op zoek naar een nieuwe woonruimte en bivakkeerde ik tijdelijk bij familie. 
Het leuke nieuws aan dit hele verhaal is dat ik morgen naar Utrecht verhuis en daar heb ik heel veel zin in! Het mindere is alleen dat het licht in mijn mini kamer helaas echt niet geschikt is om foto´s te maken. Nu kan ik natuurlijk met lampen gaan slepen maar de kamer is al klein en zo geweldig vind ik neplicht nou ook weer niet. 
Praktisch gezien betekent dat, dat ik mijn foto´s moet maken als ik in Tiel ben en ik weet niet of dat elke week gaat lukken. Ik ga hier ongetwijfeld een vorm in vinden maar voor nu betekent het dat er in ieder geval de komende twee weken even wat minder online komt. Eerst vond ik dat heeeeeeeeel erg maar het is nou eenmaal zo en ik ga lekker genieten in mijn nieuwe kamer:)

6 opmerkingen:

  1. Wat vervelend meis :( maar goed om te horen dat je inmiddels wat nieuws. Binnenkort zal het wel wat op z'n plek vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is nooit fijn als een relatie van 4 jaar eindigt. Maar goed, dat je je goed voelt! Dat is het belangrijkste. Geniet van je nieuwe woning ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Utrecht, leuk! Als ik dan een dagje naar Utrecht ga dan kom ik een kopje thee/koffie bij je drinken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vervelend voor je! Ik hoop dat je een fijne tijd tegemoet gaat in Utrecht
    Liefs Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vervelend om te horen, weet ook helaas hoe dat is :( Wel fijn dat je je alweer beter voelt & een leuk nieuw huisje hebt! :D Geniet er van & vind lekker je weg! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vervelend voor je! Maarja, om het positief te bekijken: Utrecht is een leuke stad! Om te winkelen dan, haha. Ik hoop dat het ook leuk is om daar te wonen :) Oh, toevallig trouwens: ik woon heeeel dicht bij Tiel. (ik ga er naar school maar woon zelf in Ophemert)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!