Beauty | REPOST: Catrice Lash Boost Lash Growth Overnight Serum

woensdag 3 augustus 2016


Als je hier vaker komt dan weet je dat ik deze zomervakantie op sommige dagen een al eerder gepost artikel plaats, zo heb ik zelf ook lekker vakantie maar is er toch wat te lezen. Ik heb er veel nieuwe lezers bij gekregen én ook voor de trouwe volgers is er vast nog zat nieuws te ontdekken. Vandaag een repost van mijn meest gelezen artikel ooit: een review van een wimperserum van budgetmerk Catrice!
Het product doet mij een beetje denken aan Revitalash alleen dan stukken goedkoper. Catrice beloofd dat je na 4 weken dagelijks aanbrengen 18% meer wimpergroei hebt. De belofte zal wel niet voor niks zo beschreven zijn, bedoelen ze dan 18% langer, dikker, of meer wimpers? De testresultaten komen ook voor uit een onderzoek onder 20 vrouwen, ietwat weinig lijkt me.


Het serum breng je 's avonds aan als een eyeliner, de ingrediënten bevorderen dan je wimpergroei op lange termijn terwijl je slaapt. Het aanbrengen gaat makkelijk al prikt de substantie wel een beetje in het begin.


Ik had voor en na foto's gemaakt en daar was totaal geen verschil op te zien, dus ik ga ze jullie besparen. Dit serum heeft werkelijk niks voor mijn wimpers gedaan en ik heb het toch bijna 2 maanden getest.
Leuk idee, een budget variant van het mega populaire Revitalash maar €4,99 is echt te veel voor een product wat compleet niks doet.
Geen aanrader dus! Mocht je het product getest hebben en wel tevreden zijn dan hoor ik het uiteraard graag:)

Waarom een repost?
In de zomer wordt mijn blog een stuk minder gelezen dan andere maanden. Omdat ik zelf ook een beetje wil genieten van de zomervakantie komt er niet elke dag een nieuw artikel online maar soms een artikel wat ik al eerder, minstens een jaar geleden, geplaatst heb. Indien nodig of relevant update ik het artikel, je vind dus geen reviews van producten die niet meer te koop of heel erg verandert zijn.

1 opmerking:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!