Body | Victoria's Secret Sunny Brights Love Rush Fragrance Mist

zaterdag 21 februari 2015

Finally! Ik probeerde eindelijk een body mist van Victoria's Secret. Het stond al eeuwen op mijn lijstje maar het kwam er maar niet van. Toen ik deze prachtige ombre verpakking tegen kwam mét heerlijke geur ging die dan ook meteen mee naar huis.


Eerder was VS niet zo makkelijk te krijgen voor iedereen. De lucky ones die naar Amerika gingen namen vaak bergen mee terug maar in Nederland konden we deze pareltjes nog niet zo maar kopen. Nu kun je er bijna niet omheen; bij Etos zijn de sprays bijna continu in de aanbieding en ook bol.com verkoopt ze. Volgens mij niet echt de nieuwste collecties maar als het om VS gaat zijn we niet heel kieskeurig toch?

Ik viel voor de luxe uitstraling van de fles. Hij was beduidend anders dan de andere met zijn ombre kleurtjes en luxe etiket. Love Rush is een van de geuren van de Sunny Brights collectie; een echte zomerse collectie. De combinatie van zure bessen en de wat zoetere lelie is heerlijk en inderdaad heel zomers. In eerste instantie lijkt de geur wel heel zoet maar hij word al gauw wat milder. Sowieso valt me op dat de deur ontzettend snel vervliegt, hebben meer mensen die ervaring?
Ik snap waarom mensen lyrisch zijn want de geur is inderdaad geweldig en de flesjes staan prachtig op je kaptafel. Ik had alleen wel iets meer kwaliteit verwacht, na een half uur ruik je, in ieder geval deze variant, de geur vrijwel niet meer, jammer!

Ik maak deze spray met heel veel plezier op maar zou vanwege de kwaliteit niet snel een andere proberen. Je de producten van Victoria's Secret voor gemiddeld €10 bij onder andere Etos.
Hebben jullie al een body mist van VS geprobeerd?

4 opmerkingen:

  1. Klinkt goed, maar inderdaad wel jammer dat de geur zo snel vervliegt. Heb zelf nog geen body mist geprobeerd van VS, maar iedereen is zo enthousiast over de geuren, dus ben wel erg benieuwd naar de de verschillende varianten/geuren :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw die verpakking met dat ombre effect is erg mooi, ik zou hem gewoon al kopen om er naar te kijken !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De verpakking is zoo mooi! Wel jammer dat de geur zo snel vervliegt, maar als er een goede aanbieding is, zou ik hem waarschijnlijk toch wel in mijn mandje gooien, haha!

    ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!