Body | Treacle Moon Hand&Bodylotion My Coconut Island

donderdag 5 februari 2015

Treacle Moon is een merk waar ik altijd weer bij terug kom. Intense en fijne geuren, geweldige verpakkingen en fijne producten. Vanaf eind januari zijn er 3 nieuwe hand- en bodylotion waarvan ik er 1 probeerde; de kokosvariant.

Sommigen zullen het vrolijke Engelse merk kennen van de grote flessen bad- en doucheschuim die ontzettend populair zijn. Alle producten zijn dierproefvrij en bevatten geen siliconen en parabenen. De lotion zou snel intrekken en je huid goed hydrateren. De geur is veel kokos met een zoet tintje, je waant je op een tropisch eiland.

Geweldige verpakking zoals altijd bij Treacle Moon. Handig pompje en leuk om bijvoorbeeld op het aanrecht of op het toilet neer te zetten.Kokos is een geur waar je echt van moet houden en dat doe ik mits die niet te sterk is. Toen ik voor het eerst aan de fles rook dacht ik dat 'ie veel te sterk zou zijn. Het was even wennen want hij is zeker in het begin echt heel sterk maar na een tijdje vind ik de kokosgeur ontzettend lekker en komt de zoete geur wat meer naar voren.
Opvallend is dat de lotion ontzettend zuinig is. Eén pompje is genoeg voor een heel been, hij smeert dan ook enorm goed uit. Naar mijn mening trekt de lotion normaal in en niet extreem snel. Het resultaat is lekker ruikende en zeer verzorgde benen. Fijn goedje en ik denk dat ik 'm bewaar tot de zomer:)
Voor 350 ml betaal je €5,95, je vind Treacle Moon bij geselecteerde Albert Heijn filialen.

Wat vinden jullie van de geur van kokos?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb ter review.

4 opmerkingen:

  1. Fijne review ik gebruik zelf ook de producten van treaclemoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben gek op producten van Treaclemoon! Ik ben trouwens ook gek op alles wat naar kokos ruikt, dus je review spreekt mij in ieder geval heel erg aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn vriend heeft hiervan een mini opgemaakt, gekocht in Duitsland, en ondanks hij dol is op alles met kokos, vond hij hem niet geweldig!
    Ik hou normaal minder van kokos en vind deze wel erg lekker ruiken! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben zo benieuwd naar de Treacle Moon producten. Ze lijken mij namelijk heel erg fijn. Helaas ben ik ze hier alleen nog steeds nergens tegengekomen. Deze met kokos lijkt mij ook erg lekker en dan vooral voor in de lente en zomer, want dan gebruik ik het meeste producten met een kokosgeur.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!