Beauty | Lush The Kiss Lip Scrub

woensdag 4 februari 2015

Lipscrub, ik vergeet het vaak een tijdje te gebruiken maar als ik dan weer begin raak ik volledig verslaafd en snap ik niet hoe ik ooit zonder heb gekund.

Lush komt speciaal voor Valentijn met een wel heel zwoele lip scrub vol met hartjes en heel veel roze.
Met Valentijn moet er natuurlijk gezoend worden en met deze scrub haal je alle losse velletjes en stukjes van je lippen weg. Even nasmeren met lippenbalsem en je bent volledig voorbereid!

In het schattige potje vind je onder andere zeezout, basterdsuiker, cacaoboter, spikkels en eetbare rode hartjes, zo schattig!

Je smeert gewoon wat scrub met je vinger op je lippen en vervolgens lik of veeg je de kruimeltjes weg. Je hebt maar een klein beetje nodig dus een potje gaat heel lang mee:) Ik vind het zelf altijd heel fijn om daarna een verzorgende lippenbalsem te gebruiken en daarna lippenstift aan te brengen.

Ik vind 'm ideaal! Hij is makkelijk in gebruik, ruikt lekker en voor zover het van belang is, de smaak is oké. Ik twijfel wel hoe makkelijk het uit het potje gaat als 'ie wat verder op is.
Ik ben verslaafd in ieder geval en raad deze absoluut aan jullie aan!

Je vind The Kiss bij Lush, een potje kost €9,95.
Hebben jullie al iets van de Valentijnscollectie geprobeerd?

5 opmerkingen:

  1. Ik heb nog steeds Santa's lipscrub van Lush. Zeker met dit weer een absolute must! En je doet er super lang mee, geweldig spul.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze lijkt me heel fijn! Alleen jammer dat er geen Lush bij mij in de buurt zit :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kon deze in Antwerpen nergens vinden! Ik heb de Bubblegum lipscrub en daar ben ik wel erg tevreden over, zit al aan mijn tweede potje! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij ziet er zo leuk uit met die sprinkles erin! (kan niet echt een goed woord vinden!)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!