Nails | Oriflame Giordani Gold Baroque Lacques Brilliances

vrijdag 2 januari 2015

Gelukkig Nieuwjaar allemaal!
Hoe 2014 voor mij eindigde is een goed voorbeeld van hoe ik het in 2015 absoluut niet wil. Ik moest met Kerst alleen maar werken, met de jaarwisseling was ik ziek. Ondertussen moest er nog aan school gewerkt worden, een huis verbouwd worden én verhuisd worden. Iedere dag een artikel is er dus nogal bij ingeschoten. Begrijpelijk denk ik maar wel zonde, in 2015 is de drukte gelukkig wat minder maar gaan we ook een stukje beter plannen;)

Inmiddels zit ik in mijn nieuwe huis tussen de verhuisdozen te typen. Er moet dus nog zat gebeuren maar we zijn over!
Een flinke tijd terug kreeg ik 3 prachtige lakjes van Oriflame, deze had ik jullie graag willen laten zien voor de feestdagen maar dat is helaas niet gelukt. Omdat ik ze toch echt heel mooi vind en ze ook perfect zijn voor een avondje uit wilde ik er toch een klein artikel aan wijden.
Geen uitgebreide review maar gewoon wat foto's.

Deze bijzondere lakken met goudkleurige parels zijn er in 3 kleuren; Grand Red, Dramatic Gold en Pink Allure.

Pink Allure
Beige-achtig roze met een gouden finish. Van deze lak had ik wel 3 laagjes nodig om te dekken maar ik vind 'm zo mooi nude! Hij past overal bij en is lekker neutraal. Van de gouden glittertjes zag ik op mijn nagels minder terug dan ik verwacht had.


Twee laagjes. De gouden finish is een beetje te zien.

Grand Red
Een hele intense rode kleur die met een laagje net niet dekt. Wederom helaas geen zichtbare glitters op de nagels.


Eén laagje dekt nét niet. Twee laagjes zorgen voor een extra donker effect.

Dramatic Gold
Mijn favoriet! Superfeestelijke lak met lekker veel glans en glitter. Eén laagje zorgt voor een mooi effect, twee laagjes dekken perfect voor een avondje uit! Prachtig finish met niet de te veel glitter.


Hier draag ik twee laagjes Dramatic Gold. Niet totaal dekkend maar wel mooi.

Weer drie prachtige lakken van Oriflame. Ze brengen makkelijk aan, dekken goed en blijven lang zitten, veel langer dan de meeste andere lakken. Minpuntje vind ik dat je niet overal de beloofde bijzondere finish terugziet al neemt dat niet weg dat het gewoon mooie lakken zijn:)

De lakken kosten €13 per stuk en zijn te koop op www.oriflame.nl, bij een workshop of bij de Oriflame adviseuse in jouw buurt.

Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb ter review.
Hebben jullie nog speciale voornemens of blogplannen dit jaar?

2 opmerkingen:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!