Life | Instadiary Januari

zaterdag 31 januari 2015

Deze maand echt een mini-diary helaas. Er is afgelopen maand gewoon bijna niks gebeurt. Ik heb gewerkt, was op school en lag ziek in bed, dat was zo'n beetje mijn januari. Natuurlijk ging ik wel een páár keer naar buiten of maakte ik wat foto's. Bovenstaande neppe All Stars kocht ik voor €10 in Utrecht. Normaal ben ik niet zo van de neppe gympen maar deze vond ik echt mooi!

Ik ontdekte en reviewde Propercorn, jummie!

Ik vond deze jeugdfoto, was ik geen schatje!

In het nieuwe huis was het even spelen met het juiste plekje voor de productfoto's. Ik geloof dat ik de lichtste plek in huis nu wel gevonden heb:) De review van dit palette vind je hier.

Aaaah deze TicTac's vond ik bij de Action en die moesten natuurlijk mee naar huis. Ik ben een paar jaar terug een flinke tijd in Costa Rica geweest en word altijd een beetje weemoedig als ik iets uit dat land voorbij zie komen. De snoepjes zelf waren niet echt lekker maar het doosje bewaar ik:)

Dit schaaltje kocht ik bij H&M voor op mijn nieuwe kaptafel.

Jeeeej Lush had weer een nieuwe collectie! Er staat al één artikel online maar er komt er nog een aan;) 

De beautybox van januari viel mij een klein beetje tegen, meer info over de inhoud vind je hier.

Volg je mij al op Instagram?
Hoe was jullie maand?

3 opmerkingen:

  1. Leuke foto's :) Jammer dat de tictac's niet lekker waren, haha, maar het doosje is inderdaad wel superleuk :) We gaan snel afspreken!! Ik ga binnenkort even mijn rooster aan een kritische blik onderwerpen...

    ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!