Life | Instadiary: December 2014

zaterdag 3 januari 2015

December was niet echt mijn favoriete maand afgelopen jaar. Ik had het veel te druk met dingen waar ik liever wat minder tijd aan had besteed. Gelukkig was er ook nog tijd voor leuke dingen en kwamen er toch nog flink wat artikelen online.
Kijken jullie mee naar mijn december 2014?

Het was Sinterklaas, mijn favoriete feest! We vierden het met familie en iemand had deze prachtige cupcakes gemaakt. Ik kreeg een fijne kaars en, uiteraard, een chocoladeletter van Tony's.

Mijn favoriete product van afgelopen maand, de review vind je hier.

Natuurlijk ging ik in december ook naar school. We hebben nu creatieve therapie, heel leuk en erg interessant. Op bovenstaande foto zie je een opdracht over onze angsten.

Ik nam deze fijne spulletjes mee van & Other Stories, de review vind je hier.

Wat een stom weer was het afgelopen maand. Mijn uitzicht in de ochtend zag er vaak zo uit. De bus van Arriva kwam serieus iedere dag te laat waardoor ik de trein miste. Deze "fijne" ochtenden werden uiteraard begeleid door regen.

Ik heb nog steeds de liefste klasgenootjes ever. Ik ben niet de enige sushifan gelukkig;)

Een van mijn favoriete merken kwam weer met een heerlijk luchtje. De review vind je hier.

Mijn kerstvakantie ging voor een groot gedeelte "op" aan verbouwen en verhuizen. We hebben megaveel gedaan en er moet nog flink wat gebeuren. Het huis is nu leefbaar en we voelen ons er al erg thuis:)

Ik verwende mijzelf bij de Bodyshop. Een shoplog vind je hier.

Ik ben benieuwd naar jullie december! Ik hoop in januari wat meer foto's en artikelen te plaatsen en er is hopelijk ook wat meer tijd voor leuke dingen:) Op naar een mooi 2015!

Volgen jullie mij al op Instagram?

1 opmerking:

  1. Wat een leuke foto's. Vooral die eerste<3
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!