Food | Propercorn Sweet & Salty

maandag 5 januari 2015


In mijn beleving was popcorn altijd al een enigszins verantwoorde snack maar Propercorn komt nu met kant en klare popcorn die echt een soort van gezond is én nog lekker ook!


Ingrediënten
Propercorn word met de hand gemaakt en bevat natuurlijke ingrediënten. 

De snack is glutenvrij veganistisch en bevat weinig calorieën.

Fijne verpakking
De verpakking is buitengewoon prachtig en je kunt kiezen uit de volgende smaken; Light Sea Salted, Fiery Worchester Sauce & Sun-Dried Tomato, Sweet Coconut & Vanilla en Sweet & Salty, ik probeerde de laatste. Deze popcorn is zowel zoet als zout tegelijk. Eerst word de gepofte mais gezoet met bruine suiker, daarna word een toefje zeezout toegevoegd. Een grote zak bevat 129 calorieën.

Ervaring
Wat mij direct opviel is dat de zak echt enorm vol zit, geen halve zak lucht zoals vaak bij andere merken. Je proeft voornamelijk zoete popcorn met een zoute bijsmaak, lekkere combi! De popcorn smaakt vers en knapperig. De smaak vind ik lekker maar niet super bijzonder. Ik ben wel heel benieuwd geworden naar de andere smaken Propercorn.

Je koopt Propercorn onder andere bij Albert Heijn, een grote zak kost €1,89. Ik kon alleen de smaak met kokos niet vinden bij Albert Heijn, als iemand deze ergens spot hoor ik het graag:)

Hebben jullie Propercorn al geprobeerd?

6 opmerkingen:

  1. Ik heb de zakken ook al bij AH gezien, maar heb ze nog nooit geprobeerd. Ik ben wel benieuwd nu! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ze nog niet gezien of ze zijn me nog niet opgevallen. Vanavond maar even kijken! Ben benieuwd naar de kokossmaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik lust niet echt graag popcorn. Geef mij maar iets zoet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik eet eigenlijk alleen popcorn als ik naar de bioscoop ga en dan kies ik altijd voor de zoute variant. Jammie =

    http://www.bloglovin.com/blog/13049789

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik at vroeger nooit popcorn, maar als mijn oog op deze leuke verpakkingen viel moest ik het gewoon proberen. Ik heb de Sweet Coconut & vanille geprobeerd en die is verslavend lekker. Spijtig dat jij hem niet gevonden hebt. Ben alvast razend benieuwd naar de andere variëteiten :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!