Nails | Essence Nail Candies

woensdag 14 januari 2015

 Niet een erg nieuw lakje maar toch vond ik het leuk om nog een lakje uit deze collectie te testen.
De Nail Candies 6 in 1 collectie bestaat uit 7 zacht gekleurde lakjes die 6 verschillende functies hebben. Klinkt veelbelovend én ik hou van pastelkleurtjes. Ik nam "Oh Lolli Lollipop mee naar huis".

Fruitig
Deze sterk glanzende lakjes zijn bedoeld om je nagels een oppepper te geven en hebben de volgende functies;
- beschermen
- verstevigen
- gladder maken
- glans geven
- snel drogen
- fruitige geur geven

Nude of doorzichtig?
Bij het lakken merkte ik eigenlijk meteen dat het lakje weinig kleur af geeft, ik moest meer denken aan een doorzichtige nagellak eigenlijk. Op de foto bovenaan draag ik twee lagen. Ik had een redelijk dekkend pastelkleurtje verwacht, toch niet goed ingelezen;)
Van de fruitige geur merk ik totaal niks, iemand anders wel?
De lak droogt inderdaad supersnel en heeft een hele mooie glans.

Voor mij geen toplakje omdat ik toch liever écht een kleur heb dan alleen een mooi glanzend laagje. Wel fijn als je even snel wat met je nagels wilt doen of even geen zin hebt in een dekkende kleur.
Je vind de lakjes onder andere bij Kruidvat voor ongeveer €1,89.

Welke kleur nagellak draag jij het liefste?

1 opmerking:

  1. Ik vind het er erg mooi uitzien, al moet ik wel zeggen dat ik liever een donker kleurtje, die echt te zien is, op mijn nagels heb.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!