Food | Eat your chocolate heart out!

maandag 12 januari 2015

Het is weer maandag en dan probeer ik altijd een food-gerelateerd artikel te schrijven. Helaas is het de afgelopen week niet gelukt om zelf iets uit te proberen maar kreeg ik wel een leuk persbericht. Australian komt weer met een heerlijke en prachtige collectie speciaal voor Valentijnsdag!
Nou ben ik geen fanatieke aanhanger van Valentijnsdag maar toch vind ik het wel leuk om ieder jaar wat kleins te geven (of te krijgen hihi). Dus bij deze ook een kleine hint naar mijn vriend;)
Mochten er mannen zijn die dit lezen, als je deze chocolade aan je (potentiële) geliefde geeft komt het goed, i am sure!

Fair made
Er zijn weer een aantal prachtige harten van chocolade gemaakt, allemaal 100% eerlijke chocolade, iets wat ik persoonlijk belangrijk vind. Er zijn verschillende varianten in het groot én een box met meerdere smaken, ik ga ze jullie laten zien!
Op de bovenste foto zie je de 4 Hearts Crispy Organic; melk, puur en wit met hazelnoot (€7,95).

Heart Milk Nuts
100% eerlijke chocolade vol met noten, verkrijgbaar in melk en puur, overigens ook zonder noten te koop. Voor 220 gram betaal je €9,95. Nomnomnom.

4 Hearts Nuts
Melk, puur, wit én aardbeienchocolade gevuld met amandelen, hazelnoten, pecannoten en pistachenoten. Hoe lekker kan een combi zijn? Voor dit doosje betaal je €6,95.

Heart Dark Organic
100% organic premium crispy, verkrijgbaar in melk en puur (€11,95 voor 200 gram). Deze lijkt me zo heerlijk! Oke dit denk ik bij al deze chocoladeharten maar deze lijkt me nog net iets heerlijker dan de rest hihi.

Goldbox Heart
Het paradepaardje van deze collectie! Een heerlijk chocoladehart in een mooi versierd blik inclusief een romantisch kaartje. Verkrijgbaar in marsepein of crispy variant en dan ook in melk, puur of wit. Ook budgetvriendelijk voor de wat armere versierder, je betaald €6,95 voor 160 gram.

Valentijnsdag duurt natuurlijk nog even maar het is nooit te vroeg om over een cadeautje na te denken. De foto's heb ik niet zelf gemaakt maar deze zijn aangeleverd door een persbureau. Helaas heb ik niet al deze chocolade thuis liggen om te proberen en foto's te maken. Misschien maar goed ook want ze waren vast al op voor de camera aan stond!

Meer info over Australian en de verkooppunten vind je op de site.

Doen jullie aan Valentijnsdag of bedenken jullie dat tegen die tijd wel?

3 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een leuke chocolade! Daar zou ik zeer blij mee zijn :) Ik ken dat merk eigenlijk niet. Met valentijn ga ik altijd uiteten en geven we elkaar iets kleins. Chocolaatjes bijvoorbeeld ;) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt wat voor mij! Chocolade is lekker, maar chocolade met nootjes is heerlijk! Thanks voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een collectie om op te vreten. Ik had eigenlijk geen flauw idee dat die ook chocolade verkochten. Mss een geluk dat ik dat nog niet eerder wist :D Ik ga morgen zeker even kijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!