Blog | De populairste artikelen van 2014

donderdag 8 januari 2015

2014 was een jaar vol artikelen. Sommigen lazen jullie niet zo enthousiast, sommigen lazen jullie massaal! In dit artikel deel ik de artikelen in willekeurige volgorde die jullie afgelopen jaar het leukste vonden:)
De foto hierboven is van één van de meest populaire artikelen van afgelopen jaar. Ik ontdekte ontzettend goedkope, goede en mooie nagelstickers. Ben je benieuwd waar, klik hier voor het artikel.

Ik testte dit palette van Kim Kardashian wat ik eigenlijk veel te weinig gebruikt heb dit jaar. Ik vind 'm nog steeds fijn maar vergeet 'm gewoon vaak erbij te pakken. Goed voornemen voor het aankomende jaar! De lay-out is niet zoals ik het nu zou doen, de foto's oké maar ik zou wat meer op de belichting letten nu. Leuk om te zien waar ik toen niet op lette en nu wel:)
Het hele artikel vind je hier.

Ik probeerde een thermo lakje uit een limited edition collectie van Essence. Helaas zonder succes, ik heb deze dan ook nooit meer gebruikt. Het artikel vind je hier.

Het artikel over de persdag (niet afgelopen) vonden jullie erg leuk om te lezen. Dit jaar kon ik er helaas niet bij zijn maar klik hier voor mijn verslag van de keer daarvoor.

Sommige artikelen vind ik leuk om terug te lezen, sommigen iets minder. Ik ben nu op een hele andere manier bezig met mijn lay-out en vind het in sommige gevallen lastig om terug te linken naar oude artikelen. Maar verandering is er niet voor niks!

Anyway, bedankt voor het lezen!
Heb jij nog een artikel van vorig jaar dat je graag wilt delen?

2 opmerkingen:

  1. Wauw dat palette ziet er erg mooi uit zeg! En vind de nail art onwijs gaaf zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!