Body | Nivea Body Milk Cacao

vrijdag 30 januari 2015

Nivea begon het jaar goed met een aantal nieuwe producten. Eén daarvan is de bodymilk met cacao, deze probeerde ik de afgelopen tijd en vandaag zien jullie daarvan het resultaat:)

Dat je van cacao eten blij word weten de meesten van ons wel, dat cacao op je huid ook bij draagt aan een goed humeur wist ik in ieder geval nog niet niet. Cacao word goed opgenomen door je huid, kalmeert, herstelt en verzorgd.
Ook is cacao een goed middel voor huidveroudering door de van nature aanwezige anti-oxidanten.
Shea boter, kokosolie en vitamine E zorgen voor een super gehydrateerde huid die zacht aanvoelt en er stralend uit ziet. Voor de geur zijn rozen gecombineerd met lelies toegevoegd aan de intense geur van cacaoboter.

De fles is speelt, niet standaard. Wel vind ik het jammer voor de foto dat ik een Franse fles heb gekregen in plaats van een Nederlandse, maar het gaat om de inhoud niet waar;)

Ik kan de geur van cacaoboter altijd wel waarderen maar, hij moet niet te sterk zijn. De bloemige combinatie zwakt de sterke geur wat af en maakt 'm voor mij wat toegankelijker. Een beetje de klassieke Nivea geur met een exotische "touch". Heerlijke geur die echt heel erg lang blijft hangen! De substantie is romig maar niet te dik, hij smeert makkelijk uit en trekt heel snel in je huid. Zelfs mijn super
 droge scheenbenen voelen na één keer gebruiken al zacht aan en glanzen een beetje. Ik heb absoluut een nieuwe favoriet!

Je vind Nivea Body Milk Cacao bij de drogist voor €5,49.

Wat is jullie favoriete bodylotion?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb ter review.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind cacao al snel overheersen maar in combinatie met andere geuren vind ik het vaak erg lekker en inderdaad exotisch. Als ik deze tegenkom ga ik hem zeker eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben hier erg benieuwd naar, nu de Chocomania lijn van The Body Shop uit het assortiment verdwijnt, ben ik op zoek naar een nieuwe chocoladeshot! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!