Beauty | Unboxing Beautybox Januari

donderdag 29 januari 2015

 Jeeej! Gister kwam de Beautybox weer, tijd om te kijken wat we deze maand mogen proberen:) Beautybox had al beloofd sat de box vol producten zou zitten voor me-time, lekker jezelf verwennen na de drukke maanden.

Yentl Pure Argan Oil €37
Krachtige gezichtsolie met een heilzame werking. 100% procent natuurlijk en geschikt voor alle huidtypen.
Ik ben altijd een beetje huiverig om olie op mijn gezicht te smeren in verband met puistjes. Volgens de beschrijving kan dit gewoon omdat de olie ontzettend snel opgenomen word, toch maar proberen dus denk ik.

Greenland Lipbalm Passievrucht €5,95
Greenland vind ik zelf een erg fijn merk en ik kan al verklappen dat ook de lippenbalsem goed bevalt. Hiervan kunnen jullie sowieso een review verwachten!

Toni & Guy Sea Salt Spray €12
Zorg voor textuur en volume. Deze spray heb ik al een keer uitgetest in de grote variant en ik vind 'm prima. Ik gebruik met mijn korte haar alleen niet heel veel stylingproducten maar ik kan er vast iemand blij mee maken:)

Dove Wintercare Bodylotion €7,11
Bodylotion is altijd goed! Deze speciale limited edition voor de winter hydrateert extra goed en trekt snel in.

Beauty UK Topcoat €5,95
Van dit merk kreeg ik een sneldrogende topcoat, die komt altijd wel van pas én het was het enige merk dat ik nog niet kende. Altijd leuk om nieuwe producten te proberen!

Qua waarde echt een goede box maar voor mij persoonlijk 'issie niet super. Veel producten gebruik ik niet echt of ik heb er nog veel van staan. Ook jammer dat er niks van make-up in zat deze maand maar genoeg om te testen!

Hoe vinden jullie de box van januari?

4 opmerkingen:

  1. De lippenbalsem lijkt me erg fijn! Benieuwd naar je review!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het wel een mooie inhoud.. mijn box staat nog bij de buren :s
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke inhoud! Greenland vind ik zelf een super fijn merk.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!