Life | Persoonlijk praatje + Spam je blog!

vrijdag 19 december 2014

Vandaag geen review maar een kleine update over mijn verhuizing, of eigenlijk onze verhuizing natuurlijk. Verder mogen jullie een linkje achterlaten naar jullie eigen blog.
Ik lig vandaag ziek in ben dus heb me voorgenomen om even lekker op bezoek te gaan bij mijn lezers:)

Illustrations / Love Throw Pillow by FAMOUS WHEN DEAD
Verhuizen
Een nieuw huis is oh zo leuk maar klussen is totaal niet mijn ding. Ons nieuwe huis moest volledig gestript worden maar we zijn nu gelukkig in de opbouwfase. Het laminaat ligt deels en het meeste schilderwerk is gedaan. Gisteren zijn we naar Ikea geweest voor gordijnen, wat niet helemaal gelukt is.
De 28e gaan we over en de 1e moeten we ons huidige huis uit zijn.
Mijn kerstvakantie zal dus vooral bestaan uit dozen inpakken in het oude huis en kleine dingetjes afmaken in het nieuwe huis.
Mijn blog lijd wel een beetje onder de verhuizing, in combinatie met school is het soms lastig om vooruit te plannen. Vandaag staat er een inhaalslag op het programma!
Ik ben nog heel hard op zoek naar inspiratie voor leuke decoraties en voor de inloopkast, mocht je iets weten, please share!

Untitled
Spam je blog
Voor andere blogs lezen heb ik de laatste weken al helemaal geen tijd gehad. Vandaag en hopelijk de rest van het weekend ga ik daar even goed de tijd voor nemen.
Spam dus lekker je blog of favoriete artikel en ik neem een kijkje:)

Volg je mij al op Bloglovin?

12 opmerkingen:

  1. Leuk wat we even mogen spammen! Wel vervelend dat je ziek in bed ligt! Ook met het oog op de verhuizing! We een leuke start van het nieuwe jaar. Mocht je je vervelen in bed breng dat gerust een bezoekje op mijn blog!! Ik ben een fashion & lifestyle blogger en deel graag mijn persoonlijke stijl :) Beterschap! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap!! En succes met de verhuizing, altijd een gedoe pff! Mijn blog is www.beautybylj.nl waar ik blog over beauty. Op het moment hou ik ook een actie voor Serious Request 2014! Kom je kijken? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg veel succes met het verhuizen en hopelijk voel je je snel beter! Bedankt dat we mogen spammen! Ik ben Jana en heb een Belgische beautyblog: https://beautybyjana.wordpress.com/. Ik schrijf voornamelijk over beauty en wissel high-endproducten af met budget. Een leuke mix! Kom zeker eens kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopenlijk knap je snel een beetje op, want ziek zijn is helemaal niet leuk...
    Wat lief dat je ons een kans geeft ons blog in de spotlight te zetten, Die kans kan je niet laten liggen, zou ik zeggen.
    Zelf heb ik sinds een niet al te lange tijd een blogje wat gaat over de manier waarop ik over mijn beauty en life style ervaringen schrijf. Dit kan dus echt over verschillende onderwerpen te gaan…..De blogjes zijn geschreven vanuit mijn gevoel en denkwereld en probeer dit zo uitgebreid mogelijk te beschrijven Ze zijn mijn persoonlijke beleving, waarin je dit soms ook in de details terug kunt vinden…
    Je kan mijn blog vinden op http://www.heelgewoondagelijks.blogspot.nl
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap! Verhuizen is altijd een gedoe zeg.. Maar goed, het eindresultaat zul je sowieso heel blij van worden! Mijn blog is trouwens: www.sanslife.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik geloof je meteen, verhuizen is een hele klus! Heel veel succes, denk maar aan het resultaat hihi! Mocht je er tijd voor hebben, ik blog op www.gekopmakeup.nl. Mijn artikelen gaan over beauty en fashion en ik deel regelmatig shoplogs en tutorials! Mocht je het leuk vinden, dan kun je me volgen op allerlei social media. De buttons vind je rechts op mijn blog! Fijn weekend! Liefs Mariëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat we mogen spammen! Ik ben Pauline en ik blog op http://fairygodmotherr.blogspot.be . Het is een lifestyleblog met artikels over mode, food, beauty en personal stuff! Tot snel?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha! Voor woninginspiratie kun je ook kijken bij andere bloggers! Die laten toch vaak een stukje van hun huis zien! Zelf blog ik pas een paar maandjes op Sax and the Pretty.nl, waar ik als saxofonist en student aan het Conservatorium van Amsterdam schrijf over beauty en mijn leven als muzikant. Ik neem je mee naar mijn concerten, laat zien wat ik aandoe en hoe hoog m'n hakken zijn ;) Daarnaast schrijf ik columns over herkenbare situaties en mijn bevindingen. Ook ben ik op YouTube begonnen met vloggen. Misschien kom ik je eens tegen op mijn blog! Groetjes, Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heyhey, leuk dat we mogen spammen!
    Wij zijn Anique en Celine. Wij bloggen over beauty, lifestyle, food, boys en nog veel meer met een persoonlijke touch!

    bloglovin: https://www.bloglovin.com/blog/12800301

    Blog: www.thebeautyboulevard.nl

    Ik heb nu ook een giveaway van start laten gaan! Neem je een kijkje? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb zelf niet echt een blog, maar schrijf wel meermaals per week voor die van mijn beste vriendin Veronique. Je kan ons vinden op http://verodoesthis.blogspot.be
    Het zou natuurlijk ontzettend fijn zijn als je een kijkje wil nemen, en nog leuker als je ons zou gaan volgen! :-D

    We schrijven over erg uiteenlopende dingen, waar beauty en lifestyle de lichte overhand nemen. Maar we schrijven ook over ons eigen leven, films & muziek…
    Kortom, een erg gevarieerde blog die het bekijken waard is! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hee!

    Superlief dat we mogen spammen! Dan begin ik dus maar :-)

    Ik ben een 14-jarig meisje dat anoniem blogt op www.diysforyouandme.weebly.com. Een blog waarmee ik anderen wil inspireren met DIY's, inspiratie-posts, fotografie en nog veel meer! Af en toe komen er ook nog glutenvrije blogposts online, omdat ik coeliakie, glutenallergie, heb. Een zeer gevarieerde blog dus!

    Ik zal het leuk vinden als je er een kijkje wil nemen en me misschien ook wel zou willen volgen via Bloglovin', Google+ of de mail!

    Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi allemaal, ik ben Romy 15 jaar en ik ben gek op alles wat met beauty en fashion te maken heeft. Daarom ben ik mijn eigen blog op Wordpress.com begonnen. Op mijn blog http://www.thesparklingbeauty.wordpress.com vind je van alles. Van make-up looks tot smoothie recepten en van fashion advice tot lifestyle artikelen. Ik word altijd super blij van nieuwe comments en volgers dus sluit je gerust aan bij de familie ♥

    Big Kiss.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!