Body | Greenland Bodybutter Strawberry

woensdag 24 december 2014

Onlangs kreeg ik bij de Beautybox ook een bodylotion van Greenland. De verpakkingen kende ik al wel uit de Etos maar ik had nog nooit echt iets geprobeerd. Tijd voor een testrondje dus!

Greenland gelooft in me-time en daar kan ik me, zeker in deze drukke periode, wel in vinden. Even een avondje, desnoods een uurtje, voor jezelf en je persoonlijke verzorging. Ik neem dan vaak een maskertje, drink een kopje thee en kijk een serie. Na het douchen of badderen vind ik het ook altijd heerlijk om even een halfuurtje voor mezelf te zorgen. Alle potjes en flesjes komen dan tevoorschijn en ik ga helemaal verzorgd naar bed. Daar heb ik natuurlijk niet iedere avond tijd voor maar het is wel fijn:)

Greenland is een Nederlands bedrijf dat 24 jaar geleden werd opgericht. Het merk is volledig toegewijd aan huidverzorging en cosmetica op basis van biologische en natuurlijke ingrediënten. Greenland bevat fruitextracten, etherische oliën en natuurlijk boters, deze zorgen voor bescherming en voeding van je huid. 

 Ik geef eerlijk toe dat aardbei niet mijn favoriete geur is dus van de geur ben ik niet zo weg. De verpakking vind ik geweldig, mooi, simpel en luxe. De pot zit ook goed vol dat is wel eens anders bij bodylotions. De crème zelf is dik en vet maar niet te vet. Hij smeert makkelijk uit, trekt snel in en lijkt mijn huid goed te voeden als ik 'm een aantal dagen na elkaar gebruik.
Fijn product dus! Ik maak deze wel op maar zou niet deze geur opnieuw kopen, ik ben wel heel benieuwd naar de andere geuren en producten van Greenland.

Je vind de producten bij Etos en op de website van Greenland.
Deze bodybutter kost €8,95.

Hoe doen jullie aan me-time?

3 opmerkingen:

  1. Lijkt me een fijne body butter. Ik hou wel van aardbei, ben dus ook wel benieuwd naar de geur :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kreeg in de beautybox de bodybutter met de geur papaya, die is wel heel lekker. Ik gebruik hem zeker tijdens me-time.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze bodybutter in de kokos geur.. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!