Body | Oriflame Giordani Gold Eau de Parfum

zaterdag 27 september 2014


 Begin dit jaar maakte ik kennis met de producten van Oriflame en was ik meteen verkocht. Deze week vond ik Oriflame nog leuker want ik leerde een nieuwe lijn kennen en testte wat producten. Vandaag laat ik jullie de nieuwe parfum zien, vanaf gisteren verkrijgbaar en hét perfecte accessoire voor de feestdagen!
Giordani Gold is een prestigieuze en exclusieve lijn binnen Oriflame. Deze lijn is speciaal ontwikkeld voor vrouwen die alleen het allerbeste willen en dit zichzelf ook gunnen. De verpakkingen zijn stijlvol en voornamelijk goudkleurig, hiermee word vrouwelijkheid en verfijning gesymboliseerd.

Ik ben dan wel een student maar ik hou van luxe en al helemaal van mooie gouden verpakkingen. Mijn glitterhart ging dan ook harder kloppen toen ik een aantal producten van deze lijn uit mocht testen. Ik begon met het nieuwe parfum in een prachtige fles! (€29/50ml); Miss Giordani.


Volgens Oriflame:
De passie en subtiele verfijning van de Italiaanse levensstijl in een elegante flacon – dat is Eau de Parfum Miss Giordani. 
Laat je prikkelen met frisse topnoten van witte grapefruit, Calabrische bergamot en mangosorbet. Het rijke hart van 
zeldzame rode Pondicherry peper, zonnige nerolibloem, witte pioen en fresia drapeert zich verleidelijk over een basis 
van rijk hout en sensuele musk. Deze hemelse geur wordt omvat door een iconisch vormgegeven flacon van luxe glas – 
door de eenvoudige verfijning en elegante lijnen hét ultieme symbool van Italiaans design. 

Toen ik bovenstaand persbericht las was ik zeer enthousiast. Het leek me een zoete, kruidige parfum met een frisse hint, precies wat ik lekker vind en het flesje zag er zo prachtig uit!


Op een geurstaafje was de boventoon echt fris, op mijn huid kwam de wat zwaardere, kruidige kant meer tot zijn recht. Toch werd de geur niet té zwaar en nog enigszins fris. Lastig om een geur te beschrijven, ik vind 'm in ieder geval heerlijk. Als ik een vergelijkbaar parfum moet kiezen om het iets duidelijker uit de leggen dan zou ik gaan voor Classic van Jean Paul Gaultier alleen dan wat kruidiger.
Hij blijft ook prima ruiken gedurende de dag, gewoon zoals een goed parfum hoort te doen.


Nog even een extra fotootje omdat ik jullie de dop wilde laten zien. Niet dat ik een parfumkenner ben maar ik had nog nooit zo'n opengewerkte dop gezien, mooi!

Ik ga dit parfum met heel veel plezier gebruiken en een extra spuitje tijdens de feestdagen!
Ook enthousiast? Je vind deze parfum en de rest van de collectie op www.oriflame.nl
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb ter review.

4 opmerkingen:

  1. Lijkt me een zeer lekkere parfum! Ik vind de flacon ook erg mooi :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt lekker, de flacon is ook erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, de flacon ziet er erg chique uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit! En voor de prijs hoef je het zeker niet te laten!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!