Hair | Lush Jungle Conditioner

woensdag 23 juli 2014


Al een paar maanden had ik 'm mezelf beloofd; als al mijn restjes conditioner op waren mocht ik dit dropje kopen bij Lush; de Jungle Conditioner.
Ik zag een making-off filmpje op Youtube en was meteen verliefd, al dat verse fruit!

Jungle heet Jungle om twee redenen. Ten eerste bevat het de soorten exotisch fruit en cacaoboter die mensen verwachten te vinden in de jungle. Mensen die er nooit geweest zijn dan, want degene die er wel waren weet dat je die er niet vindt, je vindt er muggen en veel takkenbossen.

Bovenstaand stukje stond op de website van Lush, ik heb er erg om moeten lachen. Toen ik voor het eerst naar de jungle ging dacht ik ook dat ik fantastische bloemen en heel veel fruit ging zien, dat viel dus even vies tegen..

Deze conditioner zou de jungle in je haren moeten ontrafelen. Als je je haar en de conditioner nat maakt en de conditioner over je haar haalt, smelt de cacaoboter op je haren.


Cacaoboter, avocado, banaan, vijgen, passievrucht en kumquats zorgen voor een zachte conditioner met een bijzondere geur. Ik vind 'm heerlijk maar je moet er wel van houden.

In eerste instantie gebruikte ik veel meer conditioner dan nodig, ik had het idee dat mijn haar niet echt uit te klit ging met weinig conditioner. Na een paar keer gebruiken merkte ik dat ik het gewoon even moet laten intrekken en dat er dan niks aan de hand is. Het is gewoon even wennen dat het anders voelt dan je berg "reguliere" conditioner.
Ook na het uitwassen blijft de geur in je haar hangen, heerlijk.
Ik kreeg echt heerlijk zacht haar en vind Jungle zeker voor herhaling vatbaar!

Wel even opletten met warm weer; cacaoboter smelt natuurlijk dus koel bewaren is een must!

Je koopt 'm bij Lush voor €5,25

Hebben jullie wel eens een vaste conditioner gebruikt?

ps. Het filmpje waardoor ik verliefd werd! (de jongen die de conditioner maakt is trouwens ook niet heel vervelend om naar te kijken..)

2 opmerkingen:

  1. Oe klinkt echt zeer goed, deze wil ik ook wel eens uitproberen. Lijkt me echt fijn zeg! Ik heb nog nooit een vaste conditioner gebruikt, dus ben echt nieuwsgierig :). De tekst is inderdaad echt super grappig! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toevallig bekende ik gisteren in de Lush dat ik nog nóóit een Lush-product had gekocht. Zo stom eigenlijk, want ik lees er altijd wel goede dingen over. Het lijkt me inderdaad wel 'wennen' om een vaste conditioner te gebruiken. Maar je review klinkt uiteindelijk wel positief, dus wie weet moet ik me er toch een keer aan wagen...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!